سوئد نویس

تجربیات من از زندگی در سوئد

سوئد نویس

تجربیات من از زندگی در سوئد

تصویرانه

این روزها پریم از همسرجان.

جاییکه هیچ کس نیست و فقط او هست 

 

روزها این را گوش میکنیم و  قدم می زنیم(اینجا و اینجا )

هر روز

هر روز

هر روز......


اینجا نیمکت محبوبمان است .


و این ما و خانه ی چوبی محبوب تر که البته از آن ما نیست و فقط کلبه ی رویاهایمان است


و این حلزون های گوگولی دوستان جدیدمان هستند که برای اولین بار اینجا دیدمشان.


پست ها بعد از یک هفته بدون رمز قفل خواهند شد.

نظرات 31 + ارسال نظر
امیلی آنی یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 00:28 http://anne_shirley_a@yahoo.com

سلام سوئد نویس عزیز امیدوارم شاد و سلامت باشی یکبار وبتان را دیدم پریا جون ندیده دوستت دارم وقتی وبلاگت را دوباره دیدم خیلی خوشحال شدم وبلاگت برام یک نشونه بود یادداشتهات رو خوندم از وب قبلی تا الان خیلی عالی می نویسی پریا جون زندگی تان زندگی رویایی من هست تروخدا برام دعا کن زندگی ام مانند شما با همسر گرامی تان بشود
زندگی ام که جز کابوس هیچی برام به جا نذاشت با یک پدر زمین گیر با برادری مریض که متاسفانه بیماری روح روانش را گرفته با دل پاکت التماس دعا دارم برای شفای بیمارانمان
منم حالم بده دارم نهایت سعیم رو میکنم که این روزها فرار کنم از خاطراتی که یادآوریش وحشتناکه
متاسفانه نتونستم کار مناسبی پیدا کنم از من بیعرضه تر چه زندگی هایی دارند سر کوچه بن بستی که توش افتادیم نمی دونم چه وقتی می خوام از کوچه بن بست در بیام سر کوچه امان یک اپارتمانی هست با شیشه رنگی که طبقه سومش خانمش حسرت سفید رو بودنم را می خورد که دخترش سیاه هست همین خانم خوش شانس دخترش را داد به یک دکتر که تا الان زندگیشان ادامه داره دختر دیگرش را همینطور هیچکدوم زندگی اشان به طلاق نکشید ما موندیم که موندیم نمی دونم تاوان چی را پس می دهم بیشتر دوستام رفتن سر کار یا ازدواج همسایه هامونم که بدجنس نگم بهتره

معذرت می خوام زیاد نوشتم تنها هستم کسی رو ندارم درد دل کنم برام دعا کن حق من از زندگی این نبود اما شد.... منم دوست دارم سر و سامان بگیرم با یه کسی که در حدم باشه..یک انسان ارام مهربان با موقعیت اجتماعی عالی زندگی رویایی داشته باشم

امیدوارم اینجا بیام و پر انرژی بگم که بهترم و شادم و لبریزم از زندگی
پریا عزیز می تونم رمز را داشته باشم منم رمز می خوام
بشدت به دعاتون احتیاج دارم
روزها و اتفاقات خوبی رو براتون از خداوند خواهانم.

افسون پنج‌شنبه 16 مهر 1394 ساعت 21:26 http://afsoon2000.blogfa.com

سلام لطفا میشه رمز تون را داشته باشم تا بتونم پست اولتون را بخونم البته اگه مشکلی نیست ممنون امیدوارم همیشه حس خوشبختی باهات همراه باشه در تک تک لحظات عمرتون

سارگل شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 17:15

گلی،گلاب،گلابتون!خوشحالم که خوشحالی،ولی من رمزتو ندارممنو یادت میاد

سمیرا سیلتان سه‌شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 17:25

من دنبال همکلاسبم مونا صباحی هستم که رفت سوئد وخبری ازش ندارم ودوس دارم پیداش کنم مدرسه آبگینه راهنمایی باهم بودیم الان تقریبا26 سال باید باشه

سمیرا سیلتان سه‌شنبه 21 بهمن 1393 ساعت 17:00

سلام من دنبال دوست دوران راهنماییم در ایران مدرسه آبگینه الوند استان قزوین هستم که الان سوئد باید باشه به نام مونا صباحی الان تقریبا 27ساله باید باشه

مونا سه‌شنبه 2 دی 1393 ساعت 18:50 http://dabiredivane.blogfa.com

نوشته هات به دل مینشینن

نوید چهارشنبه 28 آبان 1393 ساعت 16:21 http://www.asrejomeyepiyaderow.blogfa.com

سلام !
موفق باشید .

مادام فرنگ نرفته یکشنبه 30 شهریور 1393 ساعت 09:22 http://fille.blogfa.com

سلام میشه من رمز داشته باشم

غزل جمعه 24 مرداد 1393 ساعت 15:54 http://ehsasammord.persianblog.ir

سلام گلم من خواننده خاموش شما بودم....من سه ماهه جدا شدم زیاد غصه میخورم و گریه میکنم برام دعا کن مثل خودتون خوشبخت بشم...الهی ک همیشه شاد باشی...

غزل جان.اشتباهی که من انجام دادم رو تکرار نکن.اون همه اشک و آه اشتباه بود.
برای دریافت خوشبختی دعا کن.فقط خدا میتونه بهت هدیه بده

پریسا سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 19:14

http://ravvan.com/fa/question/22499/%d8%b4%d9%88%d9%87%d8%b1%d9%85-%d8%aa%d8%b9%d8%b5%d8%a8-%d9%85%d9%86%d9%88-%d9%86%da%af%d9%87-%d9%86%d9%85%db%8c%d8%af%d8%a7%d8%b1%d9%87

سلام پریسا جان.خوندم نوشتت رو عزیزم.به نظر من اشتباهاتتون دو طرفه هست.قبل از تصمیم گیری حتما به مشاور خوب و نه هر مشاوری مراجعه کن

پربسا سه‌شنبه 21 مرداد 1393 ساعت 19:08

سلام . امیدوارم همیشه خوش باشی . نمیخواستم با حرفام یاد روزهای جداییتون بیافتید ولی فک کردم شاید حرفی بزنی که به دلم بشینه و ترس از جداییو ازم دور کنه . همسرم را دوست دارم ولی فاییده نداره بحث خیانت و این ماجراها نیست . بحث این که خودش را زده به نفهمی . انقدر سر خانوادش اذیت کرده که دیگه هیچ تنگیزه ای برام نمونده. نمیدونم اصلا چرا اینجا مینویسم خسته ام کم مونده با رهگذرا هم حرف بزنم و چاره بخوام . یه لینک میزارم اگر حوصله کردی بخون با این عنوان "شوهرم تعصب منو نگه نمیداره" . ممنونم

عزیزم خوندم.برات پاشخ نوشتم.
این هم آدرس ایمیل من هست
swedenevis@chmail.ir

محمدعلی موسی خانی شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 09:55

سلام
در مورد روش رفتنتون هم توضیح بدین
چه قدر زول کشید؟
چه مقدار زمان برد؟
هزینه ها و...؟

ما با ویزای کار اومدیم.توضیح دادم توی پست اول

shamim پنج‌شنبه 9 مرداد 1393 ساعت 18:47 http://shamim123.blogfa.com

به به چه جاده رویایی زیبایی
زندگیت سرشار از زیبایی

بله خیلی زیباست.زندگی شما هم سرشار از زیبایی

شاران شنبه 14 تیر 1393 ساعت 14:09 http://shaaraan.blogfa.com

خوش به حالتون که موفق شدید برید هرچند که میدونم بدون تلاش و کوشش شدنی نبود ، امیدوارم زندگی بسیار خوبی در انتظارتون باشه

شاران نازنین ممنونم ازت من هم برات آرزوی یه زندگی پر از ارامش رو دارم که هیچی از این بهتر نیست تو زندگی

بی نقاب پنج‌شنبه 12 تیر 1393 ساعت 14:34

سلام

سلامممممم :)

نگار سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 12:08 http://aboatesh.blogfa.com/

خوش باشی همیشه

به به نگار عزیزم.خاک کفشتون طوطیای چشم بانو

الحان سه‌شنبه 10 تیر 1393 ساعت 10:30 http://alhan.blogfa.com

کجایی پریا جان ؟
باز که کم پیدایی،بیا و از خودت بگو ما منتظریم

الحان جان خوبی؟؟؟؟نیومدی ببینیمت ها

مامان نوشین دوشنبه 9 تیر 1393 ساعت 19:33 http://nooshin81.blogfa.com

پریا جون تازه با وبت آشنا شدم . من وب ندارم ولی با آدرس وب دخترم برات کامنت گذاشتم . هر جا هستی تنت سالم و دلت خوش باشه عزیزم

خوش اومدین مامی جان.بازم تشریف بیارین که خوشالمون میکنین

مونا جمعه 6 تیر 1393 ساعت 18:07

خونه جدید خوش بگذره

ممنونم.امیدوارم کل زندگی هم به شما خوش بگذره

لیلا چهارشنبه 4 تیر 1393 ساعت 04:43

چه کمر همتی بستی؟؟؟؟
ما چشممون به این صفحه خشک شد که بیای و بگی که در چه حالی

ببخشید که دیر شد.توضیح دادم

سلام عزیزم
خاطرات جدیدتو خوندم خیلی خوشحالم
امیدوارم هر جایی که هستی زندگیت سرشار از شادی باشه

ممنونم نازنین.دلت پر از شادی و آرامش

ع.ن پنج‌شنبه 29 خرداد 1393 ساعت 19:26 http://achiles.blogfa.com/

همه چیز به طور وحشتناکی رویاییه :)

آره واقعا باهاتون موافقم.روح رو تازه میکنه

نسرین سه‌شنبه 27 خرداد 1393 ساعت 08:02

واییییی عزیزم
نمی دونی چقدر سورپرایز شدم....

خیلی خیلی قشنگه عزیزم
امیدوارم هر روزت زیبا تر از روز قبل باشه

منم برات آرزو میکنم هر روزت زیبا تر از روز قبل باشه نازنین

لیلا دوشنبه 26 خرداد 1393 ساعت 10:38

سلام عزیزم امیدوارم هرجا که هستی خوب و خوش و سربلند باشی و هراز گاهی که یه نگاه کلی به زندگیت میندازی دلت پر باشه از سپاس نوشت
من هرروز یه سر بهت میزدم ولی خبری ازت نبود.راستی یادته بهم توصیه کرده بودی سرکار برم و خودمو مشغول کنم خدارو شکر کار مناسبی پیدا کردم و سرگرمم.برام دعا کن

شکر.شکر .شکر که مشغول هستی.حتما برات دعا میکنم لیلا جان و امیدوارم اگر کاری از دستم بر میومد حتما بهم بگی

این که حلزون نیست خواهر !
لیسه است .
حلزون در واقع پسر عموی ِ این لیسه های ِ بی خانمانه !
و تنها فرقشون هم اینه که خدا از اول به حلزون خونه داد به لیسه
نخود و کشمش !

مردم از لیسه زیاد خوششون نمیاد
چون به نظرشون هم زشتن هم زیادی بزرگن !
بگذریم ...

+شما اوضاعت خوبه ، از شوهرجان راضی هستی :)

واقعا مرسی که گفتی.من نمیدونستم.میدونی من کلا تصمیم گرفتم مثبت باشم.این قدررر که خودم خودمو عذاب دادم.باید از دل خودم دربیارم حسابی

تقریبا خودمونی شنبه 24 خرداد 1393 ساعت 06:18 http://a1390n.blogfa.com/

ای خوش بر احوالتان
منتظر نوشتنهای شیرینتان و البته شادتان هستیم (به زبان خودتان)

واقعا خوش به حالم به خاطر داشتن دوستای خوبی مثله شما نازنین

نگار جون جمعه 23 خرداد 1393 ساعت 14:58 http://rahzan-man.blogfa.com

عزیزم چه جاهای فوق العاده ای
خیییییییلی برات خوشحالم
عاشق آهنگتم شدم
البته از همه بیشتر حلزونو دوست داشتم خیلی عالی بود
خوشبخت و شاد باشی جونم

خوش اومدی نگار جونم.منم عاشق خودتم

Mojgan پنج‌شنبه 22 خرداد 1393 ساعت 17:36 http://moji73.blogfa.com

به اروپا خوش امدی خانومی
این طرفها امدی خبر بده خوشجال میشم ببینمت

آخی ی .ممنونم.باورت میشه الات تازه دارم میفهمم چرا وقتی که میخواستین برین ایران پر از هیجان و شادی بودین.
اینجا الان هوا خیلی خوبه و رویاییه.شما تشریف بیارین این ورا

سمیــــــــرا چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 14:10 http://ishtar22.blogfa.com

سلـام پریـــــــــا جان...وب قبلی تون و خاموش دنبال میکردم...والان خیــــــــــلی خیــــــــــــــلی برات آرزوی خوشبختی میکنم و برات خوشحالم. من در مسیر طلاقم...یکساله جدا زندگی میکنم و فقط 2 ماه باهم بودیم... دعاکن زودتر کارم حل بشه............. بدرود

میفهمم الان چه حالی داری.اگر کمکی ازم بر میومد حتما بگوو.ولی اشتباهی رو که من انجام دادم تو تکرار نکن.و خودتو اذیت نکن و عذاب نده

حمید . الف چهارشنبه 21 خرداد 1393 ساعت 09:38 http://dr_ahmadi.mihanblog.com/

واااااای عجب جای معرکه ای بود
خوش به حالتون
ابام به کام
در ضمن اگه می تونین حجم عکساتونو کم کنین خیلی به زحمت بالا میاد

دکتر جان تابستونه اینجا واقعا دیدنیه.بدون تعارف هروقت تشریف آوردین بسیار خوش حال میشیم که در محضرتون باشیم.
عکس ها که چشم.ولی اگر یادم بدین که چه طور میتونم کیفیت یه فیلمو پایین بیارم که برای شما از ایران قابل دیدن باشه بیشتر سورپرایز میشین :)

ارزو جون سه‌شنبه 20 خرداد 1393 ساعت 11:00

درود بر تو .
نازنینم ؛خوشحالم ک دفتر 40برگ کاهى زندگیت رو با دفتر هزار برگ و هزار رنگ خدا عوض کردى .
و امیدوارم تو این دفتر جدید فقط سرمشق عشق رو نوش کنى ...............

ممنون از آروزی زیبات آرزو جان.شاد باشی همیشه نازنین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد