سوئد نویس

تجربیات من از زندگی در سوئد

سوئد نویس

تجربیات من از زندگی در سوئد

تنهایی نوشت

این قدر که ما هی آه کشیدیم و گفتیم خدایا ما سه نفر چقدررر تنهاییم.

خداوند این روزها میهمانانی برایمان رسانده

که شبها به غایت گریه میکنیم که خدایا غلط فرموده ایم من باب جمیع شکایاتمان از تنهایی

ما را به روزگار پیشینیمان بازگردان.


روزها به جنگ اعصاب می‌گذرند.خداوندا آرامشی از جانب خودت برایمان برسان.

نظرات 9 + ارسال نظر
زهره شنبه 4 اردیبهشت 1395 ساعت 04:29

سلام تولد نی نی گلت با تاخیر مبارک دقیقا ماهم یک مامان دیونه مثل پست قبلیت هستیم وقتی دختر خانومم بیداره کل خونه رو کن فیکون می کنه وبه زور می خواییم بخوابونیمش ولی وقتی خوابه دلمون میخواد بیدار شده بخوریمش

الهی وضعیت هر روزه منن

مسعود شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 21:14

سلام خانم
من خیلی خیلی اتفاقی وبلاگ قبلی شما رو الان دیدم و بعضی از مطالب رو خودم . آخرین نوشته شما اول دلمو لرزند ولی بعدش متوجه شدم زدید به آون ور آب . خواستم بفهمم ازدوا کردید یا نه که دیدم برخی دوستان پیامک تبریک داده اند .
خواهر نازنینم ، ازدواجت مبارک و اگر درست متوجه شده باشم قدم نورسیده مبارک
امیدوار همیشه شاد و شنگول و عشقولانه زندگی کنید

ممنون برادر.شاد باشید

مهران جمعه 20 فروردین 1395 ساعت 19:44 http://mehran-ronaldo1.blogfa.com/

منم بچه طلاقم

کمکم کن

امیرزرین پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 22:00 http://az1394.blogfa.com

خیلی خوشحالم که میبینم شاد و آرام هستی. سر بزن.

ممنون

sweetheart یکشنبه 23 اسفند 1394 ساعت 11:16 http://sweetheart-n.blogfa.com

یه هفته ای میشه با وبلاگتون اشنا شدم.وب قبلیتونم کامل خوندم.چه خوب که هنوزم مینویسی

ممنون عزیزم.خوش اومدین

نگار پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 07:25

سلام،الان تموم وبلاگ قبل و جدید رو تموم کردم.
با خیلی هاشون بغض کردم،باور کن.آنجایی که با این همه بی رحمی های روزگار ،شکر و سپاس از خدا یادت نمیرفت،عشق کردم.
زندگی جدیدت ،کوچولوی خوشگلت...همه و همه مبارکت باشه...همیشه شاد باشی
منتظر نوشته های بعدیت هستم ،راستی دست به قلمت ستودنی ست.

ای جونم.مرسی از این همه انرژی مثبت نگارین

علی شنبه 17 بهمن 1394 ساعت 05:14 http://telegram.me/alidaneshpajooh

سلام، مطلب مفید و بکری بود، سعادت قلمتان مستدام

ممنون

مریم سه‌شنبه 13 بهمن 1394 ساعت 04:44 http://www.zananeirani.blogfa.com

چیزهایی که تو الان داری آرزوی خیلی هاست. قدر زندگیتو بدون. همیشه خوشبخت و خوشحال باشی

امیدوارم لیاقت محبت خدارو داشته باشم.آمین.آمین

لیلا دوشنبه 12 بهمن 1394 ساعت 07:54

عزیزم عزیزم
مبارکه
وای من ذوق زده شده بدجور
خدا رو شکر که خوبی
خدارو شکر
برای من هم دعا کن
منو یادت میاد لیلایی که پاییز 92 طلاق گرفتم هنوز تنهام
برام دعاکن

آخی ممنون عزیزم.خدا این حس رو به زودی نصیبت بکنه.آمین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد