سوئد نویس

تجربیات من از زندگی در سوئد

سوئد نویس

تجربیات من از زندگی در سوئد

از کجا نوشت

این قدر ننوشتیم که خودمان هم سردرگمیم که از کجا شروع کنیم و چه بگوییم و چه بنویسیم.

از گذشت روزگار برایتان بگوییم که به غایت پر پیچ و خم بود.

سال پیش همین حوالی نی نی گولویی در دلمان بود که ما تا مدتها نمی‌دانستیم.

فقط هی حس می‌کردیم حالمان خوب نیست.هی حالت تهوع داشتیم. و از آنجاییکه بسیار هم تنبل تشریف داریم از اینکه مدام خسته و خواب آلود بودیم تنها گمانی که نمیبردیم بارداری بود.

تا اینکه متوجه شدیم 9 هفته بارداریم و نمی‌دانستیم.

و خداروشکر که بارداری در کمال صحت و سلامتی  طی شد. البته یک عدد زایمان طبیعی سخت عوضش را درآورد و به غایت داغانمان کرد.

ولی در عوض یک دخمل شیرین تر از عسل از خداوند هدیه گرفتیم که گاهی از عشقش دلمان میخواهد سرمان را بکوبیم به طاق.

فعلا که درین شبهای سرد سوئد گرمای خانه مان شده.

و  البته متاسفانه با افسردگی بعد از زایمان گاهی دست وپنجه نرم میکنیم.

که خوب در جریان پوست کلفت ما هستید که نوید میدهد:

این نیز بگذرد.

دلمان برایتان بسی تنگ است.دوستان اعلام موقعیت بفرمایید.

نظرات 9 + ارسال نظر
زن عاشق یکشنبه 4 بهمن 1394 ساعت 14:11

تو همون نسوانی الان بچه داری چقدر خوب

کدوم نسوان

رهآ پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 11:11 http://colored-days.blog.ir/

تبریک میگم :)

یه عالمه ممنون رها جونم

سارا سه‌شنبه 22 دی 1394 ساعت 05:27

ممنون از وقتی که گذاشتین و پاسخ دادین

مامان ثنا و حسنا دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 07:42 http://sanayemaman.blogsky.com/

مبارک باشه

مرسی خاله جون.

سارا دوشنبه 21 دی 1394 ساعت 04:38

پروسه ش برا خودتون چقدر طول کشید و از آیا طریق ویزای کاری رفتین؟ از نظر زمان و هزینه چی؟ ارزشش رو داره به نظرتون؟ من مجردم و هیچ کسم توی سوئد ندارم نگرانم.

اول از همه پاسخ آخرین جمله تون رو بگم که این تنهایی ها رو اصلااااا دست کم نگیر عزیزم.من همه ی اقوام همسرم اینجا هستن و کلی دوست و آشنا بازم تنهایی خفم میکنه.چه برسه به اینکه هیچ کسو نداشته باشی.من کشورهای انگلیسی زبانو پیشنهاد میکنم

سارا یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 07:39

سلام من اتفاقی وبلاگتونو دیدم سرگذشتتونو خوندم. خدا دخترتونو حفظ کنه انشالا خوشبختی و آرامشتون مستدام باشه. میشه لطفا منم رمز داشته باشم؟؟ البته اگه صلاح میدونید فکر مهاجرت بد جوری زده به سرم.

ممنون سارا جان سلامت باشی.راستش من خیلی اطلاعات مهاجرتی ندارم.نمیتونم خیلی کمکت بکنم درین زمینه متاسفانه

سمانه جمعه 18 دی 1394 ساعت 18:19 htttp://weronika.blogsky.com

مبارک باشه خانم

مرسی خاله سمانه

صبا جمعه 18 دی 1394 ساعت 09:48

Grattis! :)

ای جونم.تک سو میکه خاله جون

مریم جمعه 18 دی 1394 ساعت 02:25

به زلاتان سلام برسون:)

آخی.عاشقشن همه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد